GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK:
Kell kauciót fizetni?
- igen, hisz ez egy bizami üzlet, de addig, míg nem ismerjük egymást valami letét kell, ami minimális az autó értékéhez képest, ( álltalában 10%-a ) ez a legkisebb költségeket fedezheti csak, pl üzemanyaghiány, kőfelverődés, takarítás stb. Amennyiben többször is bérelt már tőlünk autót, és nem merült fe probléma nem kell fizetnie kauciót!
Miért nem adnak ki 1-2 napra autót?
- a bérleti díjak tartalmazzák az adminisztrációs átadás-átvételi költséget, ami autónként 1 óra, ez nekünk kiadás, ha az egynapos bérlésből ezt levonjuk, alig maradna valami. A nagyobb problémát az idők során az jelentette, hogy aki egy napra visz autót annak az a fontos, hogy hazaérjen, a többi nem számít, koszosan, széttaposva kerültek vissza ezekben az esetekben többnyire az autóink.
Miért van kilóméterkorlátozás?
- jelenleg a költségünk 1 km megtételéhez 30 Ft, ez az amortizáció, alkatrészkopás, gumikopás, biztosítás, súlyadó, vizsga, és egyéb szervízköltésgek éves átlagából jön ki. A bérleti díjak 100-150 km napi megtételét tartalmazzák, ami 3000-4500.-Ft. Ha valaki egy nap alatt 500 km-t tesz meg, az nekünk 15000.-Ft-ba kerül, értelemszerüen nem fér bele az átlagos 8000.-Ft-os napidíjba.
Nyitvatartási időn kívül át lehet venni az autót?
- nem, hisz ezért van a nyitvatartás, rendszeres bérlőink esetében ettől eltérhetünk!
Van-e autópályamatrica az autón?
- a A és B kategóriás autóinkon nincs, a többin megyei illetve országos matrica van.
Miért nem bérelhető minden autó, ami a weboldalon van?
- nem autókiállítást üzemeltetünk, hanem kiadjuk az autóinkat, ami azzal jár, hogy a már kibérelt autók nem szabadok, senkitől nem vesszük el idő előtt a bérauatót senki kedvéért, ez egyértelmű!
Miért nem vesszük fel a telefont éjjel, vagy vasárnap például?
- a nyitvatartási idő alatt felvesszük, vagy visszahívjuk az érdeklődőket, más időben csak sms-t tudunk fogadni, amire nyitvatartási időben válaszolunk!
Miért tagadjuk meg a bérbeadást?
- amennyiben az elvárható feltételeknek nem felel meg a személy, okiratai lejártak, hiányosak, illetve telefonban, vagy a személyes találkozáskor a minimális emberi kommunikációt sem tapasztaljuk - főnök, koma, tesó, tegeződés, köszönés- bemutatkozás elmulasztása - joggal feltételezzük, hogy a későbbiekben is csak a problémázás lesz, ezért inkább elállunk a szerződéskötéstől!